- O Firmie
- Zakres działalności
- MISJA
- Polityka jakości i środowiska
- Władze
- Kontakt
- Przewodnik ochrony danych
- Zasady cyberhigieny
- Deklaracja dostępności






MISJA
Dla "MPK - Lublin" - Sp z o.o. priorytetową sprawą jest przyczynianie się do prawidłowego funkcjonowania Lublina poprzez zapewnienie bezpiecznego i komfortowego transportu wszystkim mieszkańcom. Najważniejsze są dla nas sprawna i niezawodna komunikacja, punktualność oraz życzliwa obsługa. Wszystkie te działania mają prowadzić do pełnej satysfakcji klientów Spółki - Pasażerów. Dążymy do zapewnienia przystępności i komfortu przejazdu komunikacją miejską osobom niepełnosprawnym, dlatego też tabor wysokopodłogowy sukcesywnie wymieniany jest na pojazdy niskopodłogowe, które są wyposażone w platformę ułatwiającą wprowadzenie wózka do pojazdu, informację głosową, zastosowane są kontrastowe barwy poręczy i specjalne pasy, którymi można przymocować wózek. Jednocześnie dbamy o realizację szeregu działań w ramach ochrony środowiska. Pod tym kątem inwestujemy w zakup nowoczesnego taboru autobusowego i trolejbusowego.
Zarząd MPK Lublin
- Komunikaty
- Wakacyjne rozkłady jazdy
- Zmiany w funkcjonowaniu linii nr 35
- Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu w związku z rozbudową al. Unii Lubelskiej
- Tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku Gęsia 02 od 23 czerwca br.



- Aktualności
- MPK Lublin podpisało umowę na dostawę 20 autobusów hybrydowych
- Już wkrótce rusza II edycja projektu „Lublin.Zawodowcy”
- MPK Lublin ogłosiło przetarg na zakup 9 przegubowych autobusów hybrydowych typu plug-in


- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46




