archiwalne
2013-01-15
Zapytanie cenowe - oferta na dostawę części nowych do autobusów marki Jelcz
Zapytanie cenowe
W związku z prowadzonym postępowaniem dotyczącym zakupu części nowych zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę części nowych do autobusów marki Jelcz.
Oferty na dostawy części autobusowych ważne do 31 marca br. należy składać w oparciu o bazę danych w formie pliku excel zawierającą następujące informacje:
-
Indeks - numer indeksu materiałowego wg „MPK Lublin” Sp. z o.o.
-
Katalog - numer katalogowy producenta autobusu.
-
Nazwa - nazwa towaru.
-
JM - jednostka miary
-
Zużycie w ostatnim roku
-
Zużycie w ostatnim kwartale
-
Cena oryginału
-
Cena zamiennika
-
Producent oferowanego zamiennika
Składający ofertę zobowiązuje się przestrzegać następujących zasad
-
Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane produkty, a w szczególności za ich prawidłowe funkcjonowanie oraz prawidłowe funkcjonowanie zespołów, w których będą one zamontowane w sposób zgodny z przeznaczeniem i warunkami technicznymi dla produktów oryginalnych.
-
produkty oryginalne muszą posiadać oryginalne oznaczenia wskazanego numeru katalogowego oraz nazwę producenta autobusu lub firmy posiadającej dopuszczenie producenta autobusów [na wyrobie lub opakowaniach jednostkowych].
-
w przypadku wskazania nazwy producenta, nie dopuszcza się dostaw zamienników innych producentów. Dostarczone towary muszą posiadać oznaczenie producenta.
-
Wymagane okresy gwarancji nie krótsze niż 12 miesięcy od daty dostawy.
-
Warunki dostawy: dostawa realizowana transportem Dostawcy lub zleconym przez Dostawcę na jego koszt, do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych w Lublinie: ul.A.Grygowej 56 i al. Kraśnicka 25 w terminie realizacji 5 dni kalendarzowych w godz. 700 - 1400.
-
Warunki płatności: zapłata przelewem w terminie minimum 21 dni od dnia dostarczenia faktury, na konto podane w fakturze, pod warunkiem , że dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem.
-
Dostawa nie zostanie przyjęta, jeżeli Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu dostawy z zamówieniem.. Dostawa towaru niezgodnego z zamówieniem nie przerywa biegu terminu realizacji zamówienia
-
Zamawiający wykluczy dostawcę w danej pozycji na okres obowiązywania oferty jeśli dostawca nie zrealizuje w terminie zamówienia lub zmieni cenę przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem przypadku gdy dostawca w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania zamówienia (tj. nie później niż następnego roboczego dnia po dniu otrzymania zamówienia) poinformuje zamawiającego o niemożności o realizacji zamówienia.
-
Zasady przygotowania i składania ofert
Oferty należy składać w wersji elektronicznej w postaci plików EXCEL ( załącznik do zapytania)
Wersja elektroniczna musi być przygotowana w oparciu o szablon stanowiący załącznik do zapytania. Do szablonu nie wolno wprowadzać żadnych zmian tzn plik musi zawierać wszystkie kolumny i pozycje zgodnie z szablonem.
Plik stanowiący ofertę musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe i kolumny także te, na które nie została złożona oferta (nie została wpisana cena). Wprowadzenie zmian spowoduje uznanie oferty za nieważną.
Ceny należy podawać w kolumnach „cena oryginał” i „cena zamiennik” w kwotach netto wpisując je w odpowiednie rubryki.
Oferty należy złożyć w terminie do 26 stycznia 2013 r.
-
pocztą elektroniczną na adres zaopatrzenie@mpk.lublin.pl;
lub
-
na nośniku elektronicznym w Sekcji Logistyki, ul. A.Grygowej 56, 20-260 Lublin
Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia oferty do zamawiającego.
Dopuszcza się złożenie oferty w wersji papierowej pod warunkiem, że zostanie również złożona wersja elektroniczna. Wersja elektroniczna oferty będzie używana do dalszego przetwarzania i porównywania.
Ponadto oferta musi zawierać
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie z CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli składającego ofertę do reprezentacji, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń (np. Pełnomocnictwo).
-
Oświadczenie o przyjęciu określonych w zapytaniu cenowym warunków, które stanowi załącznik do zapytania
Po dokonaniu analizy zgłoszonych ofert o wyborze dostawcy na pozycję asortymentową każdy z Dostawców zostanie poinformowany odrębnym pismem.
Załączniki do zapytania:
- oświadczenie (doc)
- wykaz części (xls)
Telefony kontaktowe:
Ewa Mazur (81) 7100-435
Mariola Rutkowska (81) 7100-388
Fax: (81) 52-56-844
wstecz- Komunikaty
- Utrudnienia w ruchu w dniach 1-2 kwietnia br. Al. Racławickie przystanek KUL 03
- Zmiany w rozkładach jazdy ważne od 7 kwietnia br.
- Objazdy dla linii nr 18 w dniu 2 kwietnia br.



- Aktualności
- Dzięki unijnemu dofinansowaniu w Lublinie pojawią się nowe trolejbusy, rozbudowana zostanie także zajezdnia przy ul. Głuskiej
- MPK Lublin rozstrzygnęło przetarg na zakup przegubowych autobusów hybrydowych
- „Z domu na mecz” z MPK Lublin


- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46




