archiwalne
2014-02-14
Zapytanie cenowe - sukcesywna dostawa szyb do autobusów marki: Autosan, Jelcz, Mercedes i Solaris oraz trolejbusów marki Solaris Trollino
W związku z prowadzonym postępowaniem dotyczącym zakupu szyb, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na sukcesywne dostawy szyb do autobusów marki: Autosan, Jelcz, Mercedes i Solaris oraz trolejbusów marki Solaris Trollino.
Oferty na dostawy szyb, zachowujące ważność do dnia 30 czerwca 2014 r., należy składać w oparciu o bazę danych w formie pliku excel, zawierającą następujące informacje:
- Indeks - numer indeksu materiałowego wg „MPK Lublin” Sp. z o.o.
- Katalog - numer katalogowy producenta autobusu.
- Nazwa - nazwa towaru.
- JM - jednostka miary
- Zużycie w ostatnim roku
- Zużycie w bieżącym roku
- Cena oryginału
- Cena zamiennika
- Producent oferowanego zamiennika
I. Oferty należy składać przyjmując następujące zasady:
1. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe:
- produkty oryginalne muszą posiadać oryginalne oznaczenia wskazanego numeru katalogowego
oraz nazwę producenta pojazdu lub firmy posiadającej dopuszczenie producenta pojazdu (na
wyrobie lub opakowaniach jednostkowych),
- w przypadku wskazania w ofercie nazwy producenta części, dostarczone towary muszą posiadać
oznaczenie tego producenta. Wówczas nie dopuszcza się zamiennego dostarczania części innych
producentów.
2. Wymagane okresy gwarancji nie krótsze niż 12 miesięcy od daty dostawy.
3. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy lub zleconym przez Wykonawcę na jego
koszt, w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia do magazynów
zamawiającego zlokalizowanych w Lublinie: ul. A. Grygowej 56 i al. Kraśnicka 25.
4. Warunki płatności: zapłata przelewem w terminie minimum 21 dni od dnia dostarczenia faktury, na
konto podane na fakturze, pod warunkiem, że dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane produkty.
6. Ilości zamawianego towaru będą ustalone w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego.
II. Zasady przygotowania i składania ofert
Oferty należy składać w wersji elektronicznej w postaci plików EXCEL (załącznik do zapytania)
Wersja elektroniczna musi być przygotowana w oparciu o szablony stanowiące załącznik do zapytania. Do szablonu nie wolno wprowadzać żadnych zmian, tzn. plik musi zawierać wszystkie kolumny i pozycje zgodnie z szablonem.
Plik stanowiący ofertę musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe i kolumny także te, na które nie została złożona oferta (nie została wpisana cena). Wprowadzenie zmian spowoduje uznanie oferty za nieważną.
Ceny należy podawać w kolumnach „cena oryginał” i „cena zamiennik” w kwotach netto, wpisując je w odpowiednie rubryki.
W przypadku podania ceny zamiennika bezwzględnie należy podać producenta oferowanego zamiennika.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 21 lutego 2014 r. w następujących formach:
1. pliki EXCEL - pocztą elektroniczną na adres zaopatrzenie@mpk.lublin.pl; lub na nośniku
elektronicznym w Kancelarii „MPK Lublin” Sp. z o.o., ul. A. Grygowej 56, 20-260 Lublin,
2. pozostałe dokumenty należy przesłać na adres „MPK Lublin” Sp. z o.o.,
ul. A. Grygowej 56, 20-260 Lublin, w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem „Oferta na sukcesywną
dostawę szyb”
Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia oferty do zamawiającego.
Wersja elektroniczna oferty będzie używana do dalszego przetwarzania i porównywania.
Ponadto oferta musi zawierać:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie z CEIDG (Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej) oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawicieli
składającego ofertę do reprezentacji, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i
zaświadczeń (np. Pełnomocnictwo),
- oświadczenie o przyjęciu określonych w zapytaniu cenowym warunków, które stanowi załącznik do
zapytania.
III. Warunki realizacji dostaw
1. Wykonawca zrealizuje dostawę na podstawie otrzymanego od Zamawiającego zamówienia:
- zamówienia składane będą w formie elektronicznej na adres podany przez Wykonawcę w
oświadczeniu,
- zamawiający wskazuje w zamówieniu lokalizację magazynu, do którego towar powinien być
dostarczony w dni robocze w godzinach 7:00 - 14:00,
- w przypadku gdy zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu dostawy
z zamówieniem odmówi przyjęcia dostawy. Dostawa towaru niezgodnego
z zamówieniem nie przerywa biegu terminu realizacji zamówienia.
2. W przypadku stwierdzenia wad towaru po przyjęciu dostawy zamawiający zgłosi reklamację
wykonawcy w formie protokołu reklamacyjnego.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wolnego od wad
w terminie 48 godzin od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego.
- Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji wadliwego towaru
w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania protokołu.
3. W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy w terminie zamówionego towaru, Zamawiający może
zrezygnować z realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz usunąć
ofertę Wykonawcy w przedmiotowej pozycji na okres obowiązywania oferty.
4. Wykonawca może zrezygnować z realizacji zamówienia pod warunkiem, że w ciągu 1 dnia
roboczego od otrzymania zamówienia (tj. nie później niż następnego dnia roboczego po dniu
otrzymania zamówienia) poinformuje zamawiającego pocztą elektroniczną na adres
zaopatrzenie@mpk.lublin.pl o niemożności realizacji zamówienia.
Załaczniki do zapytania:
- szyby (plik EXCEL)
- oświadczenie (plik DOC)
Informacja dodatkowa:
1. Zamawiający informuje, że został wdrożony u niego Zintegrowany System Zarządzania Jakością i
Środowiskiem oraz, że spełnia on wszelkie wymagania zawarte w normach EN ISO 9001:2008
oraz EN ISO 14001:2004.
2. Zintegrowany System Zarządzania obejmuje realizację usług komunikacji miejskiej oraz innych
usług związanych z wynajmem taboru, naprawami pojazdów oraz usługami pomocniczymi.
3. Zgodnie z wymogami ZSZ prowadzona jest systematyczna ocena Dostawców. Ocena dokonywana
jest w oparciu o kryteria przedmiotowe, tj. kryteria związane z przedmiotem zamówienia
oraz kryteria podmiotowe dotyczące sposobu obsługi przez danego Dostawcę, mające wpływ na
jakość i poziom realizowanych przez niego zamówień.
Zamawiający, po dokonaniu analizy złożonych ofert, poinformuje odrębnym pismem o wyborze
pozycji asortymentowych, które będzie realizował u wybranego wykonawcy.
Telefony kontaktowe:
Ewa Mazur (81) 7100-435
Mariola Rutkowska (81) 7100-388
Fax: (81) 52-56-844
- Komunikaty
- Utrudnienia w ruchu w dniach 1-2 kwietnia br. Al. Racławickie przystanek KUL 03
- Zmiany w rozkładach jazdy ważne od 7 kwietnia br.
- Objazdy dla linii nr 18 w dniu 2 kwietnia br.



- Aktualności
- Dzięki unijnemu dofinansowaniu w Lublinie pojawią się nowe trolejbusy, rozbudowana zostanie także zajezdnia przy ul. Głuskiej
- MPK Lublin rozstrzygnęło przetarg na zakup przegubowych autobusów hybrydowych
- „Z domu na mecz” z MPK Lublin


- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46




