Aktualności
2010-12-06
Wymiana skasowanych biletów w związku z obowiązywaniem bezpłatnej komunikacji miejskiej 3 grudnia
W związku z obowiązywaniem w dniu 3 grudnia br., bezpłatnej komunikacji miejskiej, Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie informuje, że istnieje możliwość wymiany skasowanych tego dnia biletów jednorazowych i czasowych, zgodnie z poniższą procedurą:
Pasażerowie, którzy dnia 3 grudnia w godz. 5:00-23:00 skasowali bilety jednorazowe lub czasowe (24-godzinne) w formie papierowej, mogą je wymienić na nowe. Wymiany można dokonać w ciągu 10 dni roboczych, tj. w terminie od 10 grudnia do 23 grudnia br., w poniższych punktach sprzedaży biletów:
· Punkt Obsługi Klienta, al. Kraśnicka 25
· Punkt Obsługi Klienta, ul. Grygowej 56
· Punkt Obsługi Klienta, ul. Bajkowskiego 1
· Punkt Obsługi Klienta, ul. Paderewskiego (pętla nawrotowa)
· Punkt Obsługi Klienta, pl. Dworcowy (pętla nawrotowa)
UWAGA! Wymianie będą podlegać tylko i wyłącznie bilety niezniszczone, z prawidłowo wybitym nadrukiem kasowania.
Dodatkowo, pasażerowie, którzy w dniu 3 grudnia w godz. 5:00-23:00 skasowali bilety jednorazowe lub czasowe (24-godzinne) w systemie mPay lub moBILET w zamian otrzymają nowy bilet w formie papierowej. Wymiany można dokonać w ciągu 10 dni, tj. w terminie od 10 grudnia do 23 grudnia, w Biurze Obsługi Klienta ZTM w Lublinie (al. Kraśnicka 25, pok. 2, w godz. 7:30 - 16:45).
- Komunikaty
- Zmiana odjazdu linii nr 24 od 18 listopada br.
- Korekty w rozkładach jazdy ważne od 1 listopada br.
- Aktualności
- Zmiany w lubelskiej Strefie Płatnego Parkowania
- Lubelski Rower Miejski szykuje się do zimy
- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46