Aktualności
2020-03-13
Zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klienta ZTM w Lublinie
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie informuje, że w związku ze stanem zagrożenia epidemicznego wprowadzone zostają zmiany w funkcjonowaniu punktów obsługi klienta ZTM w Lublinie:
*od 16 marca br. do odwołania, Punkt Sprzedaży Biletów mieszczący się przy ul. Zielonej 5 będzie nieczynny
*od 17 marca br. do odwołania, bezpośrednia obsługa klientów w punktach zlokalizowanych przy ul. Nałęczowskiej 14 (Biuro Obsługi Klienta oraz Punkt Sprzedaży Biletów) będzie się odbywała w godzinach 11:00 – 13:00.
W sprawach niecierpiących zwłoki obsługa informacyjna klientów będzie realizowana telefonicznie:
- dla sprzedaży biletów pod numerem telefonu: 81 466 29 23
- dla Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 81 466 94 64
Rekomendujemy załatwianie spraw telefonicznie lub za pośrednictwem drogi elektronicznej na adres: ztm@ztm.lublin.eu lub bok@ztm.lublin.eu.
Przypominamy, że zakup biletów okresowych możliwy jest za pośrednictwem sklepu internetowego i biletomatów stacjonarnych. Pasażerowie mają również do dyspozycji biletomaty w pojazdach oraz aplikacje mobilne umożliwiające zakup biletów jednoprzejazdowych i czasowych.
Powyższe działania profilaktyczne mają na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się zagrożenia związanego z koronawirusem. Jednocześnie prosimy o stosowanie się do wszystkich zaleceń służb sanitarnych i medycznych.
wstecz- Komunikaty
- Zmiana odjazdu linii nr 24 od 18 listopada br.
- Korekty w rozkładach jazdy ważne od 1 listopada br.
- Aktualności
- Zmiany w lubelskiej Strefie Płatnego Parkowania
- Lubelski Rower Miejski szykuje się do zimy
- ABC Pasażera
- Opłaty przewozowe
- Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
- Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
- Rodzaje i zasady korzystania z biletów
- Bilet Elektroniczny
- Obsługa interesantów
- Sprzedaż biletów
- Polityka prywatności
Informacje
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46