Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2020-06-30

Zakończenie akcji „STOP BILET”

30 czerwca br. jest ostatnim dniem obowiązywania akcji „STOP BILET”. Po tym terminie przyjmowane będę tylko i wyłącznie wnioski dotyczące odzyskania zawieszonych dni. Oznacza to również, że jeśli nie nastąpił jeszcze termin zakończenia biletu zawieszonego w ramach akcji „STOP BILET” (określony w momencie zakupu) od dnia 1 lipca br. zawieszenie nie będzie już liczone.

Bardzo ważna rzecz: odzyskanie „zawieszonych” dni ważności biletu nie dzieje się automatycznie. Datę rozpoczęcia wykorzystania „zawieszonych” dni należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza on-line lub osobiście w Punkcie Sprzedaży Biletów ZTM. Zachęcamy aby kwestie te uregulować w okresie wakacyjnym, kiedy ruch w punktach obsługi jest mniejszy. Już teraz można wskazać na formularzu termin ponownego rozpoczęcia korzystania z komunikacji miejskiej.

Akcja „STOP BILET” rozpoczęła się 24 marca. W ramach akcji pasażerowie mieli możliwość zawieszenia terminu ważności imiennych biletów okresowych. Z takiego rozwiązania skorzystało ponad 13 tys. pasażerów, a już blisko 2500 osób odzyskało „zawieszoną” część biletu. Akcja była adresowana do osób, które z uwagi na trudną i niekorzystną sytuację wynikającą z epidemii koronowirusa, nie mogły w pełni korzystać z komunikacji miejskiej, mimo posiadanych biletów długoterminowych. Procedura, wprowadzona w trybie wyjątkowym, miała na celu zrekompensować pasażerom tymczasowe ograniczenia i pozwolić na kontynuowanie podróży środkami transportu publicznego, po unormowaniu się sytuacji. Dzięki temu rozwiązaniu pasażerowie mogli zawiesić swój bilet na ponad 100 dni.

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem