- O Firmie
 - Zakres działalności
 - MISJA
 - Polityka jakości i środowiska
 - Władze
 - Kontakt
 - Przewodnik ochrony danych
 - Zasady cyberhigieny
 - Deklaracja dostępności
 
																																																										
																																																							
																											
																																									
																																		
																																			
		
		archiwalne
2019-06-19
Zaproszenie do składania ofert - zakup i sukcesywne dostawy szyb do autobusów marki: Autosan, Jelcz, Mercedes, Solaris, Neoplan i Ursus oraz trolejbusów Marki Solaris Trollino i Ursus
Zaproszenie do składania ofert
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na sukcesywne dostawy szyb do autobusów marki: Autosan, Jelcz, Mercedes, Neoplan, Solaris i Ursus oraz trolejbusów marki Solaris Trollino i Ursus.
Oferty na dostawy, zachowujące ważność w okresie sierpień 2019 r.- styczeń 2020 r., należy składać w oparciu o bazę asortymentową w formie pliku excel, zawierającą następujące informacje:
- Indeks - numer indeksu materiałowego wg „MPK Lublin” Sp. z o.o.
 - Katalog - numer katalogowy producenta
 - Nazwa - nazwa towaru
 - JM - jednostka miary
 - Zużycie w ostatnim roku
 - Zużycie w bieżącym roku
 
I. Oferty należy składać przyjmując następujące zasady:
1. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe:
-     produkty oryginalne muszą posiadać oryginalne oznaczenia wskazanego numeru katalogowego 
      oraz nazwę producenta pojazdu lub firmy posiadającej dopuszczenie producenta pojazdu 
      (na wyrobie lub opakowaniach jednostkowych),
-     w przypadku wskazania w ofercie nazwy producenta części, dostarczone towary muszą
      posiadać oznaczenie tego producenta. Nie dopuszcza się zamiennego dostarczania
      części innych producentów. 
2.   Przedmioty wyposażenia i części pojazdów związane z bezpieczeństwem ich użytkowania i 
      ochroną środowiska mogą być stosowane jeśli spełniają warunki określone w Rozporządzeniu 
      Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów
      oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j. z dnia 2016.12.15). Produkty 
      objęte w/w przepisami muszą posiadać stosowne oznakowanie.
3.   Wymagane okresy gwarancji nie krótsze niż 12 miesięcy od daty zamontowania 
      części w pojeździe.
4.   Dostawa realizowana będzie transportem wykonawcy lub zleconym przez Wykonawcę 
      na jego koszt, w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia 
      do magazynów zamawiającego, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. A. Grygowej 56.
5.   Warunki płatności: zapłata przelewem w terminie minimum 21 dni 
      od dnia doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na konto podane 
      na fakturze, pod warunkiem, że dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oferowane produkty.
7.   Zamawiający w oparciu o złożone oferty wykonawców tworzy bazy 
      asortymentowo-cenowe, stanowiące podstawę do tworzenia zamówień. Ilości zamawianego
      towaru będą ustalone w oparciu o bieżące potrzeby zamawiającego – ilości podane 
      w rubrykach „zużycie w 2018” oraz „zużycie w 2019” mają wyłącznie charakter informacyjny.
8.   W przypadku otrzymania przez zamawiającego kilku ofert o takiej samej najkorzystniejszej 
      cenie, zamawiający wystąpi o złożenie dodatkowych ofert w celu wybrania Wykonawcy,
      którego oferta będzie najkorzystniejsza.
9.   Zakupy pozycji nie wymienionych w bazach asortymentowych realizowane będą
      indywidualnie w oparciu o dodatkowe postępowania - uzupełniające zaproszenia 
      do składania ofert.
Oferty cenowe należy składać w wersji elektronicznej w postaci plików EXCEL 
(załącznik do zaproszenia).
Wersja elektroniczna musi być przygotowana w oparciu o szablony stanowiące załącznik do zaproszenia. Do szablonu nie wolno wprowadzać żadnych zmian, tzn. plik musi zawierać wszystkie kolumny i pozycje zgodnie z szablonem.
Plik stanowiący ofertę musi zawierać wszystkie kolumny i pozycje asortymentowe, także te, na które nie została złożona oferta (nie została wpisana cena). Pozycje asortymentowe, na które wykonawca nie składa oferty, powinny pozostać niewypełnione - nie należy wpisywać żadnych znaków. Wprowadzenie zmian spowoduje uznanie oferty za nieważną.
Ceny należy podawać w kolumnach „cena oryginał” i „cena zamiennik” w kwotach netto, 
wpisując je w odpowiednie rubryki.
W przypadku podania ceny zamiennika, w kolumnie „Producent zamiennika” 
bezwzględnie należy podać nazwę producenta oferowanego zamiennika 
wraz z oznaczeniem katalogowym oferowanego produktu.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22.07.2019 r. w następujących formach:
1.  pliki EXCEL - pocztą elektroniczną na adres zaopatrzenie@mpk.lublin.pl; lub 
     na nośniku elektronicznym w Kancelarii „MPK Lublin” Sp. z o.o., ul. A. Grygowej 56, 20-260 Lublin,
2.  Oświadczenie oraz pozostałe dokumenty należy przesłać na adres „MPK Lublin” Sp. z o.o.,
     ul. A. Grygowej 56, 20-260 Lublin, w zapieczętowanej kopercie 
     z dopiskiem „Oferta na sukcesywną dostawę szyb do pojazdów komunikacji miejskiej”
     Jako datę złożenia oferty przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia oferty 
     do zamawiającego.
Wersja elektroniczna oferty będzie używana do dalszego przetwarzania i porównywania.
-     aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie z CEIDG (Centralnej 
      Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) oraz dokumenty określające
      uprawnienia przedstawicieli składającego ofertę do reprezentacji, jeśli nie wynikają one
      z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń (np. Pełnomocnictwo),
-     oświadczenie o zaakceptowaniu określonych w zaproszeniu do składania ofert zasad składania 
      ofert oraz warunków realizacji zamówień, którego wzór stanowi załącznik do zaproszenia.
1. Wykonawca zrealizuje dostawę na podstawie otrzymanego od zamawiającego zamówienia:
-      zamówienia składane będą w formie elektronicznej na adres podany przez 
       wykonawcę w oświadczeniu,
-      zamawiający wskazuje w zamówieniu lokalizację magazynu, do którego towar 
       powinien być dostarczony w dni robocze w godzinach 700 - 1400,
Do każdorazowej dostawy wykonawca dołączy kopię zamówienia, którego dotyczy dostawa.
2.    W przypadku gdy zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu dostawy 
       z zamówieniem, odmówi przyjęcia dostawy. Dostawa towaru niezgodnego 
       z zamówieniem nie przerywa biegu terminu realizacji zamówienia.
3.    W przypadku stwierdzenia wad towaru po przyjęciu dostawy, zamawiający 
       zgłosi reklamację wykonawcy w formie protokołu reklamacyjnego.
-     Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru wolnego od wad 
       w terminie 48 godzin od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego.
-     Wykonawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji wadliwego towaru 
       w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania protokołu.
4. Rezygnacja ze współpracy – wykluczenie wykonawcy
W przypadku niedostarczenia w terminie zamówionego towaru lub części zamówionego towaru, zamawiający może zrezygnować z realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronnie wykonawcy oraz wykluczyć wykonawcę w przedmiotowej pozycji asortymentowej na okres obowiązywania niniejszej oferty oraz naliczyć karę umowną w wysokości 0,5% wartości niezrealizowanej dostawy za każdy dzień przekroczenia ustalonego terminu dostawy.
1)   Wykonawca może zrezygnować z realizacji zamówienia pod warunkiem, że 
      w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania zamówienia (tj. nie później niż następnego
      dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia) poinformuje zamawiającego pocztą
      elektroniczną na adres zaopatrzenie@mpk.lublin.pl o braku możliwości realizacji
      zamówienia.
2)   Jeżeli wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania zamówienia nie poinformuje
      o braku możliwości jego realizacji i nie zrealizuje zamówienia w terminie lub zmieni cenę
      przedmiotu zamówienia, zostanie wykluczony z danej pozycji asortymentowej do końca
      obowiązywania bieżącej oferty oraz zostanie obciążony przez zamawiającego karą umowną
      w wysokości 0,5% wartości niezrealizowanej dostawy za każdy dzień przekroczenia 
      ustalonego terminu dostawy do dnia poinformowania wykonawcy o rezygnacji z realizacji 
      zamówienia.
3)   Jeżeli ilość pozycji asortymentowych z oferty wykonawcy, które zostały odrzucone 
      przekroczy 5% ilości uznanych u tego wykonawcy jako najkorzystniejsze 
      w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, wykonawca może zostać wykluczony 
      ze współpracy na okres obowiązywania bieżącej oferty.
5.   W przypadku rezygnacji lub wykluczenia wykonawcy z jednej lub wielu pozycji
      asortymentowych, zamawiający będzie kierował zamówienia do wykonawcy, który 
      złożył kolejną najkorzystniejszą ofertę.
6.   Wykonawca zobowiązuje się utrzymać niezmienione ceny produktów przez
      cały okres obowiązywania niniejszej oferty.
7.   Za nieterminowe regulowanie należności wynikające z wystawionych faktur,
      wykonawca może naliczyć zamawiającemu odsetki ustawowe.
Zamawiający, po dokonaniu analizy złożonych ofert, poinformuje odrębnym pismem 
o wyborze pozycji asortymentowych, które będzie realizował u wybranego Wykonawcy. 
Dane kontaktowe:
Mariola Rutkowska – tel. 81 71-00-388
wstecz
- Komunikaty
 - Funkcjonowanie komunikacji miejskiej w dniach 10-11 listopada br.
 - Dodatkowe kursy komunikacji miejskiej po meczu na Motor Lublin Arena w dniu 8 listopada br.
 - Obsługa komunikacyjna ul. Węglarza (Kłopotowskiego) od 31 października br.
 - Zmiany w komunikacji miejskiej od 31 października br.
 

																																																
- Aktualności
 - Lubelski Rower Miejski powoli kończy sezon
 - MPK Lublin podpisało umowę na dostawę 9 przegubowych autobusów hybrydowych
 

																																						- ABC Pasażera
 - Opłaty przewozowe
 - Prawa i obowiązki przewoźnika/pasażera
 - Uprawnienia do przejazdów bezpłatnych i ulgowych
 - Rodzaje i zasady korzystania z biletów
 - Bilet Elektroniczny
 - Obsługa interesantów
 - Sprzedaż biletów
 - Polityka prywatności
 
Informacje 
o kursowaniu pojazdów
tel. (81) 525-32-46
																																		
																											
																											
												
			
		
					
		