Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2014-02-05

BusBonus ma już rok

BusBonus, program lojalnościowy prowadzony przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Lublinie we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, ma już rok i okazał się sukcesem. Obecnie w programie uczestniczy 75 podmiotów. Program wdrażają u siebie także inne miasta z Lubelszczyzny.

W grudniu 2013 r. MPK Lublin, które jest pomysłodawcą programu, podpisało listy intencyjne z MZK Zamość, MZK Puławy oraz MPK Kraśnik na wykorzystanie programu.

BusBonus realizowany jest w Lublinie od 5 lutego 2013 r. i okazał się strzałem w dziesiątkę. W ciągu roku udzielono ok. 10 tys. zniżek. Największą popularnością wśród lublinian niezmiennie cieszą się baseny w Strefie H2O w MOSIR. Liczne zniżki udzielane są też w ramach usług: Sanitas, Paco, Meblohurt, Czarny Tulipan, VICO, czy MegaMeble.

Zniżki wahają się od 50% do 5%. Wachlarz branż jest bardzo szeroki, od zdrowia, przez gastronomię, po perfumerie, sklepy odzieżowe i meblowe. Dziś współpracujemy z 75 podmiotami i cały czas pozyskujemy nowe (w punkcie wyjścia było to 27 firm).
Pełna lista partnerów znajduje się na stronie www.busbonus.pl

Program BusBonus kierowany jest do posiadaczy biletów okresowych lubelskiej komunikacji miejskiej, przede wszystkim stałych pasażerów, którzy nagradzani są w wielu miejscach zniżkami przy zakupie towarów i usług. Program adresowany jest do osób uprawnionych do przejazdu 30, 90 lub 150-dniowym imiennym biletem okresowym zakodowanym na Karcie Biletu Elektronicznego (KBE) wydanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie. Obecnie to 37 tys. osób, użytkowników KBE.

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem