Przejdź do treści
A     A     A

Aktualności


2012-09-03

"Komunikacja miejska. Codziennie."

350 plakatów w gablotach na słupkach przystankowych, informacje na ekranach LED w autobusach oraz 9 billboardów w mieście - w Lublinie ruszyła kampania promująca transport miejski. Skierowana jest przede wszystkim do mieszkańców Lublina, którzy korzystają z komunikacji miejskiej rzadko oraz tych niekorzystających, ale biorących pod uwagę ten środek transportu. Kampania realizowana wspólnie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne, Zarząd Transportu Miejskiego i Urząd Miasta Lublin, odbywa się pod hasłem „Komunikacja miejska. Codziennie”. Potrwa od 3 września do 15 października br.

Przekazem kampanii zbudowanym wokół hasła „Komunikacja miejska. Codziennie” jest zachęcenie mieszkańców Lublina do regularnego, codziennego korzystania z transportu miejskiego. Hasło wzmocnione jest uwypukleniem silnych stron komunikacji (np. 50% autobusów młodszych niż 5 lat, bezpłatny rozkład jazdy na komórkę, 168 pojazdów monitorowanych) oraz wypowiedziami bohaterów kampanii. Dodatkowo (dla wzmocnienia wiarygodności) przekaz oparty jest na wizerunku czworga autentycznych mieszkańców Lublina, którzy regularnie korzystają z komunikacji miejskiej i zgodzili się być „twarzami” kampanii.

Kampania jest kolejnym projektem realizującym strategię promocji transportu miejskiego. Dotychczas, w ramach realizacji strategii promocji komunikacji miejskiej:

*wprowadzono możliwość bezpłatnego pobierania rozkładów komunikacji miejskiej na telefony komórkowe (także przez fotokody)

http://mpk.lublin.pl/?id_site=129

*zorganizowano otwarty konkurs na spot promujący komunikację miejską

http://mpk.lublin.pl/index.php?id_site=1&id=591

*uruchomiono newsletter dla pasażerów

http://ztm.lublin.eu/

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem