Przejdź do treści
A     A     A

archiwalne


2021-08-31

Postępowanie ofertowe na dostawę używanego samochodu specjalnego - pomocy drogowej (holownika ciężkiego)

 Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Lublin – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
ul. Antoniny Grygowej 56, 20-260 Lublin, zwraca się z prośbą o złożenie oferty na: dostawę używanego samochodu specjalnego - pomocy drogowej (holownika ciężkiego),

zgodnie z poniższymi informacjami i wymaganiami:

1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa używanego samochodu specjalnego – pomocy drogowej (holownika ciężkiego), przystosowanego do holowania autobusów o długości do 18 m, w tym niskopodłogowych, bez udziału kierowcy w pojeździe holowanym. Stan techniczny pojazdu specjalnego powinien pozwalać na jego eksploatację zgodnie z przeznaczeniem, bez prowadzenia dodatkowych prac remontowo – naprawczych. Wraz z pojazdem Dostawca dostarczy komplet dokumentów umożliwiających jego rejestrację na terytorium RP.

Dodatkowe wymagania:

· Wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2000.

· Minimalna ilość osi - 4.

· Minimum 2 tylne osie o ogumieniu bliźniaczym.

· Specjalna zabudowa wyposażona w schowki do przechowywania i przewożenia narzędzi.

· Wyposażony w ramię z okularem wysuwane hydraulicznie.

· Wyposażony w boczne łapy stabilizacyjne.

· Długość i udźwig okularu wysuwanego hydraulicznie musi pozwalać na swobodne holowanie pojazdów o dużym przednim i tylnym zwisie.

· Wyposażony w teleskopowy żuraw hydrauliczny.

· Wyposażony w minimum jedną wciągarkę o udźwigu 20 ton.

· Samochód musi posiadać aktualne badania techniczne i dopuszczenia do użytkowania wszystkich urządzeń zainstalowanych na pokładzie.

· Pojazd oraz zamontowane urządzenia w pełni sprawne z kompletnym wyposażeniem, zdolne do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy.

3. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-  aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej z CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) oraz dokumenty określające uprawnienia przedstawiciela składającego ofertę do reprezentacji, jeśli nie wynikają one z wyżej wymienionych odpisów i zaświadczeń (np. Pełnomocnictwo).

4. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną.

5. Informacje o sposobie porozumiewania się z wykonawcami: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@mpk.lublin.pl

6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferta powinna zawierać: cenę netto (uwzględniającą koszt dostawy pojazdu do siedziby zamawiającego w Lublinie przy ul. A. Grygowej 56), warunki płatności, termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy oraz musi zostać podpisana przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy.

Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres
e-mail: zp@mpk.lublin.pl w terminie do dnia 09.09.2021 r. do godz. 1500.

7. Termin związania ofertą: 30 dni.

8. Warunki umowy: zostaną uzgodnione z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

9. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

Klauzula RODO (pdf)

Ogłoszenie o postępowaniu (pdf)

 
 
 

  

wstecz


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Polityka prywatności. Więcej informacji.

Rozumiem